PRASEKOLAH DIDIK KU SAYANG

PRASEKOLAH DIDIK KU SAYANG

Thursday, June 4, 2009

GOTONG-ROYONG BERSAMA IBUBAPA MEMBERSIHKAN KAWASAN PRASEKOLAH

Kerjasama dan hubungan yang erat antara ibubapa dan guru Prasekolah Didik Ku Sayang semakin utuh dengan adanya program-program yang diatur bersama dengan satu tujuan yang sama iaitu bagi menghasilkan sebuah persekitaran kelas yang kondusif untuk murid-murid selesa dan berminat untuk belajar.








Program gotong-royong ini telah mendapat sokongan yang menggalakkan. Walaupun kebanyakkannya adalah kaum ibu tetapi mereka tetap mengerah tenaga yang tidak seberapa untuk sama-sama menceriakan kembali persekitaran taman permainan di prasekolah ini. Hasilnya amatlah membanggakan.









Selain itu, mereka juga tidak lokek untuk membawa juadah untuk dikongsikan bersama semua yang hadir. Tidak kurang juga yang membantu memasak di dapur bagi menyediakan juadah yang lazat. Anak-anak juga turut sibukkan diri mengemas dalam kelas mereka.
Terima kasih yang tidak terhingga kepada ibu-ibu yang sudi hadir menabur bakti yang tidak ternilai. Semoga apa yang kita usahakan mendapat pulangan yang cukup setimpal dengan kejayaan anak-anak kita dari Allah SWT.

No comments:

Post a Comment